Shopping Cart

Geen producten in de winkelwagen.

0

Veelgestelde Vragen

VERZENDING & BEZORGING

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Op dit moment hanteren wij een levertijd van 1 werkdag. Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 23.59 uur worden de volgende werkdag geleverd. Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag worden op dinsdag geleverd.

Is de verzending gratis?

Bestellingen boven €20 worden gratis bezorgd in heel Nederland en België. Voor bestellingen onder de €20 rekenen wij €4,95 verzendkosten. 

Welke bezorgopties zijn er?

Momenteel verzenden wij met DHL.

Ik zie mijn Track en Trace niet, wat nu?

Je Track & Trace code is vanaf de volgende dag beschikbaar.

Als dit niet het geval is, kan je een mail sturen naar info@allesvoormammies.nl.

Wij zullen er alles aan doen om je verder te helpen.

BETALING

Hoe kan ik betalen?

Je betaald altijd veilig met één van de vele beschikbare betaalmethoden. De volgende betaalmethodes zijn beschikbaar tijdens het afrekenen:

  • iDEAL
  • Creditcard (Visa, Mastercard, American Express, Maestro)
  • Klarna Afterpay: met Klarna Afterpay betaal je pas nadat je het artikel hebt ontvangen.
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Bancontact
Kan ik achteraf betalen?

Ja! Je kunt bij ons betalen met Klarna Afterpay. Hiermee hoef je pas te betalen nadat je het artikel hebt ontvangen (binnen 30 dagen).

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL of achteraf betalen met Klarna: binnen 3 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen
Ik heb een betalingsherinnering gekregen, wat nu?

Als we geen betaling hebben gekregen, helpen we je eraan te denken.

BESTELLING

Hoe bestel ik iets bij Mammie?

In 3 eenvoudige stappen:

 

1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
2. Controleer je bestelling en vul je contactgegevens in. Denk hierbij aan het adres, bezorgdatum, contactgegevens en naam.
3. Rond af door te betalen. Dat kan veilig met één van alle aangeboden betaalmethodes.

Ik heb geen bevestiging ontvangen, is mijn betaling gelukt?

Staat je bestelling in je account?

 

Dan is het gelukt.
Wanneer je meer dan 1 uur geleden besteld hebt, je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met ons. Maak je geen zorgen als er geld is afgeschreven, we betalen je dan automatisch terug.

Ik heb een bestelling geplaatst, kan ik dit nog wijzigen?

Nee. Om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren. Hiervoor kun je contact met ons opnemen!

Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?

Dat lossen we graag voor je op!

 

Een klacht over één van onze producten of diensten kun je met ons delen door te mailen naar info@allesvoormammies.nl.

 

Wij zullen altijd zo snel mogelijk reageren op alle berichten.

RETOURNEREN

Mag ik mijn artikel retourneren?

Retourvoorwaarden:
Bij alle artikelen van Mammie is er altijd een retourtermijn van 30 dagen na ontvangst. Hierna dient het artikel binnen 14 dagen na voormelding van de retour door ons te zijn ontvangen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt.

Het artikel is in goede conditie, zonder gebruikssporen en zit in de originele verpakking.

Let op: de moedermelk bewaarzakjes en borstkolven van Mammie mogen wegens hygiëne voorschriften alleen ongeopend en ongebruikt geretourneerd worden en de hygiëne zegel moet intact zijn. Producten moeten worden teruggestuurd zonder gebruikssporen. 

Moet ik betalen bij retourneren?

Ja. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Hoe retourneer ik mijn artikel?

Je kan een mail sturen naar info@allesvoormammies.nl met als onderwerp ‘Retour ordernummer’ en vermeld waarom je het artikel wilt retourneren. Wij regelen de rest voor je!

REPERATIE & GARANTIE

Heb ik garantie op mijn artikelen bij Mammie?

Natuurlijk! Wij garanderen dat je bij Mammie een artikel koopt van hoogwaardige kwaliteit die bij normaal gebruik optimaal blijft werken. Op alle artikelen geldt dan ook een garantietermijn van 2 jaar! Zolang je niet met de producten gaat gooien, zal het natuurlijk binnen de wettelijke garantie blijven vallen. Als er binnen 2 jaar een ongemak ontstaat, kun je contact met ons opnemen en zullen wij het samen met jou oplossen. Dit zal in de meeste gevallen een reparatie van het product zijn en in sommige gevallen krijg je een compleet nieuw artikel. Dit wordt allemaal in overleg bepaald!

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Bewaar die dus goed in je mail!

Is een reparatie gratis?

Binnen de garantievoorwaarden en garantietermijn repareren wij je artikel gratis. Ook buiten de garantievoorwaarden laten we je niet in de kou staan. We repareren je artikel tegen betaling maar geven eerst een inschatting van de kosten. Zo kun jij bepalen of je het artikel wilt repareren of niet. We denken graag met je mee!

Winkelwagen
Scroll naar boven